فروش انواع وسایل گرمایشی الوگرما

الو گرما با کادری مجرب و حرفه ای، آماده ارائه خدماتی از جمله تعمیر شومینه ، سرویس ، نصب و راه اندازی انواع شومینه گازی ، بخاری گازی پیلوت دار و ods دار، تعمیر کولر آبی و همچنین فروش شومینه و خرید شومینه به شما عزیزان میباشد.

فروش انواع وسایل گرمایشی الوگرما

الو گرما با کادری مجرب و حرفه ای، آماده ارائه خدماتی از جمله تعمیر شومینه ، سرویس ، نصب و راه اندازی انواع شومینه گازی ، بخاری گازی پیلوت دار و ods دار، تعمیر کولر آبی و همچنین فروش شومینه و خرید شومینه به شما عزیزان میباشد.

نکاتی راجب هیزم تزئینی شومینه گازی

هیزم تزئینی شومینه گازی

 

هیزم نزئینی شومینه گازی یکی از لوازم شومینه می باشند که معمولاً برای زیباتر نشان دادن هیز م تزئینی شومینه گازی  مورداستفاده قرار می‌گیرد.شومینه ها وسیله های گرمایشی می‌باشند که معمولاً به دلیل دارا بودن زیبایی بسیار زیاد در زیباتر نشان دادن دکوراسیون نیز نقش و  تاثیر بسیار زیادی دارند.این هیزم‌ها جنبه تزیینی دارند و هیچ‌گونه تأثیری در تامین انرژی مورد نیاز برای کارکرد شومینه ندارند البته پس از روشنشدن مشعل و انتقال حرارت به هیزمها به علت نسوز بودن هیزم ها آنها گرم شده و به حالت قرمز گداخته درآمده و حرارترا به محیط خانه انتقال می دهند.انرژی مورد نیاز برای کارکرد شومینه معمولاً از گاز شهری تامین می شود.شومینه گازی یکی از انواع شومینه های بسیار محبوب می‌باشدکه به دلیل امکان نصب در هر جای خانه دارای محبوبیت بسیار زیادی می‌باشند و بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

زیبایی شومینه

هیزم تزئینی شومینه گازی  معمولاً برای زیباتر کردن شومینه های گازی که در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرنداستفاده می‌شود و نقش و تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن زیبایی شومینه مدنظر دارند.

شومینه های گازی معمولاً از گاز شهری انرژی خود را تأمین می‌کنند و کم‌مصرف نیز می باشند.

هزینه خریداری شومینه‌ها و هیزم های تزئینی آن بسیار مناسب بوده

و شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار مناسب شومینه مد نظر خود را خریداری

و هیزم‌های تزئینی آن را نیز خریداری نمود و از آن استفاده نمایید.همچنین به این نکته نیز توجه فرمایید که هیزم شومینه در شکل چوب‌های طبیعی و در رنگ‌بندی‌های مختلفی ساخته و وارد بازار می‌شوندهمچنین جنس این هیزم ها با یکدیگر متفاوت بوده و همین دلایل موجب می‌شود که این هیزم ها از قیمت متفاوتی نیز برخوردار باشند.بنابراین شما برای خریداری این هیزم‌ها در قبال خرید هرکدام باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنیداما بدانید که هزینه خریداری این هیزم‌ها به طور متوسط مناسب می باشد و شما به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را خریداری نموده و از آن استفاده کنید.این هیزم‌ها در نام‌ها و برندهای مختلف و همچنین با جنس‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف ساخته و وارد بازار می‌شوند.

هیزم تزئینی شومینه گازی

چه هیزمی بیشتر پیشنهاد می شود؟

 

کدام هیزم تزئینی شومینه گازی بهتر است هیزم خورد شده نسبت به هیزم های دیگر مناسب تر به صرفه تر و سودمند است.از مشکلات هیزم میتوان به گرمای بسیار زیادش توجه کرد که بعضی از هیزم ها برای کیفییتشان امکان دارد آتش سوزی شود.در روستاها داستان های غمگینی وجود دارد که خانه ها دچار آتش سوزی شده اند اما امروزه هیزم هایی که ساخته شده اند برای خانه ها امکان آتش سوزی را به صفر میرساند و بیشتر جنبه تزئینی دارد چون شومینه ها بیشتر گازی هستند و شومینه های گازی هیزم هایشان امکان آتش سوزی ندارند.ولی یکی از مشکلاتی که دارد و بیشتر باید به آن پرداخت دودکش شومینه ها است که باید درست نصب شده تا دچار مشکل نشوید.

 

کیفییت هیزم

 

بزرگترین دشمن هیزم تزئینی شومیه گازی آب است.انرژی که در اثر گرم شدن هیزم آزاد می شود به گرمای کوره و تبخیر آب که در چوب خام قرار دارد توزییع می شود.

انتخاب چوب برای شومینه میتوان به درختان بلوط،افرا،توس،خاکستر اشاره کرد و همینطور بیشتر درختان میوه هم اشاره کرد که بسیار مناسب هستند برای هیزم شومینه.

این جنگل ها دارای کمترین نمک و نمک، به علاوه به طور کلی تمیز و مرتب هستند. با این حال، هیزم چوب سخت عموما گرانتر از چوب نرم است و بیشتر در معرض ترک کلینکر قرار دارد.

 

از آنجا که همه چیز شروع می شود، چوب کوچکی به نام کوره در می آید. البته انتخاب عالی، سدر خشک است، اما تقریبا می توانید تقریبا هر چوب خشک را به اندازه کبریت تقسیم کنید. آن را کوچک یا نازک نگه دارید تا به راحتی روشن شود، اما به اندازه کافی بزرگ برای سوختگی است که می تواند هیزم معمولی شما را بسوزاند.

 

احتیاط هنگام سوزاندن هیزم توس، ضخیم درخت قهوه ای به نام فلوئوم، رطوبت زیادی را حفظ می کند و از خشک شدن چوب جلوگیری می کند. بهتر است که توس خود را با نوع دیگری از چوب سخت چوب برای تمیز کردن سوخت، با creosote و دود کمتر.

منبع:سایت الوگرما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد